کسب درآمد از پنل ممبر و فالوور

کسب درآمد از پنل ممبر و فالوور

‌اگر به تازگی تصمیم به کسب درآمد از اینستاگرام گرفتید و می‌خواهید از طریق پیج اینستاگرام، سایت یا کانال تلگرام خود کسب درآمد کنید، می‌توانید با دریافت پنل نمایندگی آقای بازاریاب و فروش فالوور و ممبر و دیگر خدمات شبکه های اجتماعی، کسب درآمد را شروع کنید.

تمامی سفارش‌ها در پنل تبلیغاتی آقای بازاریاب به صورت خودکار و از طریق اتصال به سرور و API انجام می‌شود و شما می‌توانید به راحتی برای پیج خود یا دیگران سفارش افزایش فالوور، لایک یا خدمات اکسپلور اینستاگرام را انجام دهید.

استفاده از پنل خدماتی یکی از بهترین روش‌های خودکار جهت کسب درآمد مجازی و اینترنتی است.

ارائه خدمات تبلیغاتی با دریافت نمایندگی پنل آقای بازاریاب، یک روش عالی و سودآور برای تمامی افراد است و به هیچ گونه تخصص، سرمایه گذاری یا تجربه خاصی نیاز ندارد و همه چیز از قبل برای شما پیشبینی و فراهم شده است و بلافاصه بعد از عضویت می‌توانید در این زمینه شروع به فعالیت کنید و با ارائه خدمات به دیگران، کسب درآمد نمایید.

پیشنهاد مطالعه: مقاله آموزشی مزایای پنل پیامک را حتما مطالعه کنید.

کسب درآمد با فروش ممبر و فالوور چگونه است؟

شما می‌توانید با عضویت رایگان در این پنل و دریافت نمایندگی آن، اقدام به ارائه خدمات در سطح وب و کسب درآمد از طریق آن نمایید، به عنوان مثال ممبر نمایشی را در نظر بگیرید، هزینه سفارش هر ۱۰۰۰ ممبر نمایشی ۱۰۰۰۰ تومان می‌باشد، فرض کنید که در روز ۱۰ هزار ممبر نمایشی به فروش برسانید، یعنی درآمد در هر روز معادل ۱۰۰۰۰۰ تومان که نتیجه آن در ماه معادل می‌شود با ۳ میلیون تومان و این درآمد فقط با فروش ممبر نمایشی بوده است و مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب فقط در یکی از پنل های خود بیش از ۸۰۰ سرویس فعال و پرفروش دارد!‌.

مجموعه آقای بازاریاب تلاش می‌کند تا مناسب ترین بستر کسب درآمد را برای افراد فراهم آورد و در صورتی‌ که شما نیز علاقمند به کسب درآمد از اینترنت هستید و تمایل دارید تا از مشاوره تخصصی پشتیبانی و خدمات مجازی آقای بازاریاب بهره‌مند شوید، کافی است در پنل آقای بازاریاب ثبت نام کنید و سطح کاربری خود را به نمایندگی ارتقا دهید.

تیم پشتیبان آقای بازاریاب با تلاش همه روزه سعی کرده است ارزان ترین نرخ خدمات شبکه های اجتماعی را برای فروشندگان و بازاریابان فراهم سازد، و شما می‌توانید با استفاده از سرورهای اصلی و پر قدرتی که در پنل وجود دارد، به راحتی کسب درآمد آنلاین خود را آغاز کنید.

سخن آخر:

قابل ذکر است که مجموعه خدماتی آقای بازاریاب با توجه به درک نیاز جامعه و افراد و کسب‌وکارها، و در راستای ارائه خدمت به مشاغل تازه تاسیس، ایجاد شغل و رسالتِ کارآفرینی خود، تا قبل از اطلاع رسانی و شفاف سازیِ کامل، هیچ هزینه‌ای از کاربر یا مخاطب خود دریافت نخواهد کرد.
عضویت در پنل های خدماتی آقای بازاریاب (پنل سوشال و پنل پیامک) کاملا رایگان است و همچنین در هیچ سطح و مرحله‌ای بابت اطلاع رسانی و مشاوره به کاربران، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

وظیفه و رسالت ما، خدمت رسانی با هدفِ بنام‌سازی و حفظ و توسعه جایگاهِ برخطِ شماست.

پیشنهاد مطالعه: مقاله آموزشی فروش ممبر و فالوور اینستاگرام را حتما مطالعه کنید.

ادامه مطلب

پنل پیامک آقای بازاریاب

این روزها کسب و کارهای اینترنتی از روش های مختلفی برای برند سازی و افزایش فروش خود استفاده می‌کنند. در این میان، راه هایی که هزینه کمتری برای کسب و کارها دارند، از ارزش بیشتری برخوردارند. یکی از بهترین روش هایی که به کسب و کارها کمک زیادی می‌کند، استفاده از پنل پیامکی است.

استفاده از پنل پیامکی به شما کمک می‌کند تا بتوانید محتوای تبلیغات، اطلاع رسانی یا حتی برگزاری مسابقات را به راحتی انجام دهید. اگر کسب و کاری دارید اما نمی‌دانید که چرا باید از پنل پیامک استفاده کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا به صورت کامل این مسئله را بررسی کنیم.

بررسی پنل پیامک و تاثیر آن در گسترش کسب و کار:

اگر کسب و کاری دارید، حتماً تا کنون پیش آمده است که با خودتان بگویید کاش می‌توانستم برای گروه خاصی از مشتریان فروشگاه خود پیامک ارسال کنم! قطعاً این کار با در دست گرفتن یک موبایل و ارسال پیامک برای تک تک آن ها، نه از نظر زمان و نه از نظر پیدا کردن شماره های خاص امکان پذیر نیست.

پنل های پیامکی ابزاری برای ارسال پیامک محسوب می‌شوند که به شما امکان گروه بندی مشتریان را هم می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید شماره تماس مشتریان خود را تنها با چند کلیک به دفترچه تلفن پنل پیامک منتقل کنید و محتوای موردنظر خود را برای آن ها بفرستید. این مورد تنها بخش کوچکی از قابلیت پنل پیامک است که یکی از نیاز های اساسی هر کسب و کاری است.

پیشنهاد مطالعه: مقاله آموزشی تولید محتوای با کیفیت را حتما مطالعه کنید.

مزایای استفاده از پنل پیامک:

علاوه بر ویژگی هایی که یک پنل پیامکی دارد، مزایای زیادی هم برای کسب و کارها دارد. پیش از آن که بخواهید یک پنل پیامکی خریداری کنید، بهتر است ابتدا با مزایای آن برای کسب و کارها آشنا شوید.

در این بخش به ۴ مورد از بهترین مزایای پنل پیامکی برای کسب و کارها می‌پردازیم:

۱- برند سازی در مدت زمان کوتاه:

یکی از مسائل مهمی که برای هر کسب و کاری اهمیت زیادی دارد، برند سازی است. برندسازی به این معنی است که بتوانید شهرت کسب و کارتان را در میان کاربران بیشتر کنید. یکی از مزایای پنل پیامکی برندسازی در کوتاه مدت است. پنل پیامکی آقای بازاریاب، قابلیت ارسال پیامک برای گروه ها و اصناف خاص را دارد و با نمایش نام کسب و کارتان به کاربران، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی برندسازی کنید.

از طرف دیگر، هنگامی که کاربران محصول یا خدماتی از شما تهیه می‌کنند، می‌توانید شماره تماس آنها را در دفترچه تلفن خود در پنل پیامک وارد کنید و در مناسبت‌های مختلف، برای آن ها پیامک بفرستید و به همین راحتی به برندسازی کسب و کارتان کمک کنید.

۲- معرفی خدمات و محصولات جدید به کاربران:

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم پنل پیامک، امکان معرفی خدمات و محصولات جدید به کاربران است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهید! فرض کنید یک محصول جدید به سایت خود اضافه کرده‌اید که کاربران از آن اطلاع ندارند؛
کافی است یک کد تخفیف برای خرید آن محصول به کاربران ارائه دهید تا در مدت زمان کوتاهی، تعداد زیادی از آن محصول را به کاربران خود بفروشید. این روش بازاریابی پیامکی است و طرفداران بسیار زیادی در میان کسب و کار های مختلف دارد.

۳- امکان ارسال پیامک به گروه‌ها یا اصناف خاص:

گاهی اوقات پیش می‌آید که بخواهید با استفاده از تبلیغات پیامکی انبوه، برای تعداد زیادی از افراد یک یا چند صنف خاص پیامک ارسال کنید. به عنوان مثال فرض کنید یک نمایندگی بیمه دارید و خدماتی برای بیمه مدیران شرکت‌های صنعتی ارائه کرده‌اید.

در این صورت باید برای مدیران و کارمندان شرکت های صنعتی پیامک ارسال کنید تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. با استفاده از بانک پیامکی رایگان که در پنل پیامکی آقای بازاریاب وجود دارد، به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: مقاله آموزشی فروش ممبر و فالوور اینستاگرام را حتما مطالعه کنید.

۴- امکان برگزاری نظرسنجی یا مسابقه در کسب و کار:

یکی دیگر از مهم ترین مزایای پنل پیامکی مجموعه آقای بازاریاب، امکان برگزاری نظرسنجی یا مسابقه است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید کاربران خود را سرگرم کنید و فروش خود را هم افزایش دهید.

مثلاً می‌توانید یک سوال از کاربران بپرسید و از آن‌ها بخواهید که پاسخ خود را برای شما پیامک کنند. با این روش علاوه بر آن که بانک پیامکی کسب و کار شما کامل تر می‌شود، می‌توانید با استراتژی های مختلف نظیر کد تخفیف فروش خود را افزایش دهید.

نتیجه گیری:

پنل ارسال پیامک مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب، امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد که استفاده از آنها به شما کمک می‌کند تا بتوانید بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و ما در این مقاله به بررسی اهمیت استفاده از پنل پیامک برای گسترش کسب و کارها پرداختیم که امیدواریم مفید واقع شده باشد.

اگر سوالی داشتید حتما از طریق راه های ارتباطی نوشته شده در انتهای صفحه، با ما مطرح کنید.

ادامه مطلب

فروش ممبر و فالوور اینستاگرام

برای کسب درآمد از اینترنت می‌توانید خدمات فروش ممبر و فالوور اینستاگرام را راه اندازی کنید، خدماتی که قرار است شما به کاربران خود ارائه دهید را، مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای فروش ممبر تلگرام و فالوور اینستاگرام ابتدا باید وارد وبسایت آقای بازاریاب شوید و در پنل سوشال ثبت نام کنید و با خدماتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانید با برند خودتان شروع به کسب درآمد از اینترنت نمایید.

توجه داشته باشید که خرید ممبر و فالوور اینستاگرام در پنل آقای بازاریاب بدون نیاز به هیچگونه پسورد و رمز پیج اینستاگرام صورت می‌گیرد. اگر سایتی یا شخصی رمز پیج شما را برای ارسال فالوور و لایک درخواست کرد، نکات امنیتی را حتما در نظر بگیرید و پسورد پیج خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید.

چرا باید از آقای بازاریاب خرید کنیم؟

مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب با مدیریت صادق مختاری، اولین مرجع بدون واسطه تامین خدمات شبکه ها و رسانه های اجتماعی در ایران است که تمامی خدمات ارائه شده خود را با تضمین قیمت، کیفیت و دریافت نتیجه مثبت و تضمین ۱۰۰٪ بازگشت هزینه ارائه می‌دهد.

همچنین آژانس دیجیتال مارکتینک آقای بازاریاب با سابقه فعالیت چندین ساله در حوزه شبکه های اجتماعی، توانسته است تجربیات با ارزشی را در این مدت کسب کند و بهترین کیفیت را در خدمات خود لحاظ کند و جذب و افزایش فالوور واقعی، فعال و هدفمند پیج اینستاگرام شما و ارائه قیمت های کاملاً رقابتی از اولویتهای آقای بازاریاب محسوب می‌شود.

آقای بازاریاب با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان در تعاملات خود با تامین کنندگان، می‌کوشد تا مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را در خدمات خود لحاظ کند.

ویژگی فالوور هایی که میخرید:

– فالوور ها ریزش کمی دارند.
– قیمت بسیار مناسبی دارند.
– در سریعترین زمان ممکن تکمیل می‌شوند.
– قیمت رقابتی تر نسبت به رقبا.
– لایک، کامنت و ویو توسط افراد کاملاً ایرانی و فعال انجام می‌شوند.
– کاملاً قانونی و کنترل شده است.
– همه سفارشات آنی هستند مگر در مواردی که حجم سفارش زیاد باشد و نیاز به ثبت دستی داشته باشد.

مطالعه بیشتر: تولید محتوای با کیفیت

مزیت های خرید فالوور اینستاگرام:

متاسفانه اخیرا گفته می‌شود که خرید فالوور نمی‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای رشد پیج باشد و دلیل آن‌ها این است که در این فرایند به پیج شما فالوورهای نمایشی افزوده می.شود که هیچ فایده‌ای برای شما نداشته و حتی می‌توانند توسط اینستاگرام شناخته شده و منجر به محدودیت پیج شما شوند.

حقیقتا این دیدگاه درست است و فالوور نمایشی و غیرفعال می‌تواند ضررهای زیادی برای پیج شما داشته باشد. اما اگر بتوانید به فالوور واقعی و فعال دسترسی داشته باشید نه تنها ضرر نخواهید کرد بلکه در مدت زمان بسیار کوتاهی صاحب سود فراوان هم خواهید شد.

ساز و کار سایت و فروش ممبر و فالوور اینستاگرام اقای بازاریاب به این صورت است که پیج شما را در معرض دید صدها هزار نفر قرار داده می‌شود و به این شیوه افراد شما را می‌بینند و کاملا با اختیار کامل خودشان، شما را فالو خواهند کرد.
این موضوع از ۲ جهت برای شما اهمیت خواهد داشت:

اول اینکه؛ با در معرض دید قرار گرفتن، فالوورهای جدید با اختیار خودشان شما را فالو می‌کنند و این موضوع توسط اینستاگرام شناسایی شده و الگوریتم‌های این شبکه‌ی اجتماعی متوجه می‌شوند که پیج شما از کیفیت بالایی برخوردار است لذا به این صورت صفحه شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار خواهد داد. در نتیجه در مدت کوتاهی فالوورهای بسیاری کسب خواهید کرد.

دوما؛ این که فالوورهایی که جذب می‌کنید کاملا فعال و واقعی هستند و در اینستاگرام به صورت روزانه و دائمی فعالیت داشته و پیج‌های مختلف را فالو کرده و محتوای آن‌ها و شما را لایک کرده و کامنت می‌گذارند و خود نیز اقدام به انتشار محتوا یا استوری گذاشتن می‌کنند. در نتیجه آثاری که در خرید فالوور نمایشی وجود دارد در این نوع از فالوور هویدا نیست.

سرعت بالای کار یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی است که افراد اقدام به خرید فالوور از پنل سوشال مدیای آقای بازاریاب می‌کنند. اگر جذب فالوور را بر اساس تولید محتوا و کسب فالوور ارگانیک قرار دهیم، آنگاه نزدیک به یک سال طول می‌‎کشد تا بتوانیم به تعداد فالوور حداقلی و قابل قبول دست پیدا کنیم.

به علاوه شما باید به طور روزانه برخی از دستورالعمل‌ها را در اینستاگرام به طور منظم انجام دهید. برای مثال هر روز ۱ تا ۵ نفر که می‌توانند برای پیج شما مناسب باشند را فالو کرده و پست‌های دوستان و سایر پیج‌های مرتبط را لایک و کامنت بگذارید تا افراد دیگر شما را دیده و دنبال کنند. بنابراین زمان زیادی را باید صرف کنید. این در حالی است که خرید فالوور بیش از چند دقیقه وقت شما را نمی‌گیرد و در مدت کوتاهی فالوورهای جدید به پیج شما افزوده خواهند شد.

هزینه‌ی کم هم یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت خرید فالوور از پنل سوشال مدیای آقای بازاریاب است. خوب می‌دانید که تولید محتوا خصوصا تولید محتوای ویدئویی چقدر گران است و برای هر محتوای ۱ دقیقه‌ای باید چقدر هزینه کنید. از آنجایی که جذب ارگانیک فالوور وابسته به تولید محتوای ویدئویی است، لازم است که بیش از ۱ سال به صورت مداوم هزینه کنید تا بتوانید فالوور جذب کنید. در حالی که خرید فالوور هزینه‌‌ای به مراتب کمتر برای شما به دنبال دارد و جذب فالوور در آن هم قطعی است و هیچ اما و اگری وجود نخواهد داشت.

چگونه در اینستاگرام کسب و کار خود را ایجاد کنیم؟

امروزه اینستاگرام به بزرگترین و محبوبترین شبکه اجتماعی ایران و جهان تبدیل شده است و تقریبا حدود ۸۰ درصد مردم ایران که دارای گوشی هوشمند هستند نیز از این برنامه استفاده می‌کنند. در این بین داشتن حساب کاربری اینستاگرام و افزایش دنبال کنندگان در آن تاثیر بسزایی در افزایش فروش و محبوبیت کسب کار شما دارد.

یکی از بهترین و پرکاربردترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد که شما را نسبت به رقبای خود متمایز می‌کند که به مرور زمان خود سبب افزایش درآمد تان می‌شود، همچنین شما می‌توانید با خرید مولتی لایک ایرانی پیج خود را محبوب کنید.

امکانات و ویژگی های خاص اینستاگرام باعث حضور پر شور و قابل توجه صاحبان کسب‌ و کار های مختلف در آن شده است و تبدیل شدن آن به سریعترین، بهترین و موثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری گردیده بر اساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اینستاگرام موثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است.

افزایش فالوور اینستاگرام:

همچنین قابل تامل است که اغلب مردم در مورد شبکه های اجتماعی اطلاعات مختصر و اجمالی دارند و این طبیعی است که به طور مثال هنگام مشاهده یک پیج فروشگاهی، قبل از صرف زمان برای بررسی سابقه فعالیت، رضایت مشتریان، روش های پرداخت هزینه و غیره، ابتدا به ویژگی های چشمی و ظاهری نظیرِ عددِ تعداد فالوور، لایک و یا تعداد بازدید پست ها توجه می‌کنند و دقیقا مشابه واکنشی که هنگام مشاهده ویترینِ فروشگاه‌های یک پاساژ دارند، ترجیح می‌دهند که به سراغ صفحه فروشگاهیِ رقیبِ شما، که قبلا پست‌های آن را در اکسپلور دیده‌اند بروند.

درواقع بهتر است اینطور بگوییم که در اینستاگرام همانگونه که مشتری زیاد است، فروشنده نیز فراوان است و در این مواقع خریدار ابتدا سعی می‌کند به روش حذفِ گزینه‌ها اقدام کند و به طور غریزی ابتدا به سراغ صفحه‌ای برود که تعداد فالوور بیشتری دارد و یا آرشیوِ بیشتر و استوری‌های فعالی دارد.

مردم در صورت مشاهده پیج های با تعداد فالوور و لایک پایین به آنها اعتماد نمی‌کنند و سریع آن را آنفالو می‌کنند.

همچنین برخی از پیج ها برای افزایش تعداد فالوور پیجشان، با دیگر پیج های همتراز تبادل می‌کنند که این روش هم همچنان وابسته به تعداد فالوور است که در این صورت نیز مقدار جذب فالوور خیلی رضایت بخش نیست، حتی برخی از افراد بخاطر تبادل های نامناسب و بی رویه، آن پیج را آنفالو می‌کنند.

یکی از راه ها این است که ما با استفاده از پنل آقای بازاریاب و خرید فالوور با سرعت مناسب، اعضای پیجمان را بالا ببریم تا هم در تبادلات جایگاه بهتری داشته باشیم و هم اعتبار پیج ما بالاتر برود تا کاربران اعتماد بیش‌تری داشته باشند و آنفالو نکنند و با جریان سازیِ پست ها در استوری و دعوت به اقدام، ابتدا به فکر حفظ اعضا فعلی و سپس در جهت جذب بیشتر برنامه ریزی کنیم.

بسیاری از برندها و مشاغل ایرانی در اینستاگرام فعالیت چشمگیری دارند و قطعا هر پیجی که بتواند فالوورهای واقعیِ بیشتری برای خودش جذب کند ارزش بیشتری داشته و در بازاریابی و کسب درآمد مسیرِ خود را هموارتر نموده است. همچنین خرید ممبر تلگرام یا فالوور اینستاگرام بین همه مردم دنیا مرسوم است اما استراتژیِ بعد از جذب، مکمل آن است که مجموعه تبلیغاتیِ آقای بازاریاب با توجه و تاکید بر همین اصل، مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی از بعد خرید را بسیار کارساز و پسندیده می‌داند که جهت مشاوره در هر زمان و زمینه می‌توانید از طریق تلگرام، ایتا، واتس اپ، یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

مطالعه بیشتر: خرید ممبر تلگرام ارزان

برخی از خدمات اینستاگرام مجموعه آقای بازاریاب:

۱- فالوور واقعی اینستاگرام
۲- فالوور نمایشی اینستاگرام
۳- لایک واقعی ایرانی اینستاگرام
۴- لایک نمایشی اینستاگرام
۵- ویو ویدئوی اینستاگرام
۶- ویو IGTV اینستاگرام
۷- ویو ویدئوی اینستاگرام
۸- ویو استوری اینستاگرام
۹- ویو پروفایل اینستاگرام
۱۰- کامنت ایرانی اینستاگرام

عضویت سریع و مشاهده تمامی افزودنی های رقابتی در پنل آقای بازاریاب

ادامه مطلب

خرید ممبر تلگرام ارزان

اهمیت خرید ممبر کانال تلگرام:

کانال‌های تلگرامیِ دارای درآمد، به دو دسته تقسیم می‌شوند،
دسته اول: کانال‌های فروشگاهی هستند که محصول اختصاصی خود را در کانال خود می‌فروشند.
دسته دوم: کانال‌هایی هستند که با قراردادن تبلیغاتِ دیگران در کانال خود، کسب درآمد می‌کنند.

و طبیعتا خرید ممبر برای هر دسته از این کانال‌ها، به‌نوعی مهم و دارای اهمیت است و درواقع اگر نیاز به درآمد دارید، به جذب مخاطب و افزایش ممبر نیز نیاز واجبی خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: تولید محتوای با کیفیت

خرید ممبر واقعی برای کانال تلگرام:

فرهنگ استفاده از فضای مجازی در کشور ما دیگر مثل ۱۰ سال پیش نیست، و یا بهتر است بگوییم حداقل بهتر از ۱۰ سال پیش است و افزایش شناخت و آگاهی مردم درمورد خرید آنلاین بیشتر شده است و از این رو می‌توانید خیلی راحت در جهت رفع یا کاهشِ نیازِ جامعِ کاربران، از این راه درآمد کسب کنید.
امروزه بازار کانال های فروشگاهی که خریدی بدون استرس و به صرفه‌تر، آن هم در خانه را فراهم می‌کنند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

واضح است که شما برای موفقیت در فروشگاه مجازی خود نیاز به مشتری دارید. حالا بگویید اگر شما در خرید، وسواس به خرج ندهید و ممبرهای شما هر ملیتی داشته باشند آیا بازدهی شما آنگونه که می‌خواهید، خواهد بود؟! طبیعتا پاسخ منفی است. پس همان گونه که خرید ممبر تلگرام ضروری است، خریدِ ممبر واقعی نیز ضرورت قابل توجهی دارد.

خرید ممبر تلگرام ارزان و افزایش درآمد:

شما بجای خرید ممبر تلگرام ارزان و اجباری می‌توانید ممبر خارجی سفارش بدهید، اما بازدید نصف شده و لفت و خروج از کانال شما نیز چند برابر می‌شود و باز هم بازدهی ندارد. به همین علت اکثر افرادی که در این زمینه فعالیت جدی می‌کنند، خرید ممبر واقعی ایرانی را پیشنهاد می‌کنند. هرچند که این پلن گران‌تر است اما در صورت پسندیده بودنِ محتوا و سلیقه اعضا، فعالیتِ شما می‌تواند این افراد را در کانال ماندگار کند و شما را به درآمد ثابت و قابل قبول برساند.

خرید ممبر واقعی از طریق نوتیفیکیشن:

خرید ممبر نوتیفیکشن تلگرام نیز روش دیگری است و در این روش که یکی از پرهزینه‌ترین روش‌های مرسوم خرید ممبر است، تبلیغِ کانال شما به صورت یک اعلان برای افراد ارسال می‌گردد.
البته روش نوتیفیکیشن نه فقط برای جذب ممبر بلکه به عنوان یک روش کاملا جدی و هدفمند جهت برندسازی شناخته می‌شود.

احتمالا تا به امروز دیده‌اید که تبلیغاتی در بالای تلفن همراه شما ظاهر و شما را به خرید و یا جوین شدن در کانال یا ثبت نام در نمایه های مختلف دعوت می‌کند، این همان تبلیغات نوتیفیکیشن است و امکانِ ارسالِ دقیق و هدفمند بر اساس شهر و منطقه دلخواه از ویژگی های جذاب برای تبلیغات محلی یا افراد و کسب و کارهایی است مخاطبان هدفِ آنها در موقعیت خاصی قرار دارند.

خرید ممبر اجباری تلگرام:

خرید ممبر اجباری تلگرام یکی از راه هایی است که برای افزایش ممبر تلگرام استفاده می‌شود. در این روش افراد بدون اطلاع و ناخواسته در کانال تلگرام شما اضافه می‌شود و بعد از اینکه تلگرام خود را باز کنند کانال شما برای آنها نمایش داده می‌شود. استفاده از این روش برای شروع کار مناسب است و با توجه به هزینه آن کاملا به صرفه است. مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب، افزایش ممبر اجباری را به بهترین شکل و باکیفیت ترین روش ممکن اجرا می‌کند‌.

پیشنهاد مطالعه: تبلیغات در فضای مجازی

سخن آخر:

برای رشد یک کسب و کار تلگرامی و افزایش مشتری، تعداد مخاطب یا ممبر، یکی از موارد تاثیرگذار و به نوعی مهم ترین گزینه است. به زمان و بودجه خود اهمیت بدهید و با یک مشاوره ساده قبل از خرید، دارایی و ارزش‌های خود را حفظ و ارتقاء دهید.

مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب با مدیریت صادق مختاری، اولین مرجع بدون واسطه تامین خدمات شبکه ها و رسانه های اجتماعی در ایران است که تمامی خدمات ارائه شده خود را با تضمین قیمت، کیفیت و دریافت نتیجه مثبت و تضمین ۱۰۰٪ بازگشت هزینه ارائه می‌دهد.
‌صفر تا صد این کار را به ما بسپارید و از مسیر لذت ببرید، زیرا که نقطه پایانی وجود ندارد و نتایج نیز از ابتدا با ما همراه هستند.

ادامه مطلب

تولید محتوای با کیفیت

منظور از تولید محتوای با کیفیت چیست؟

نوشتن محتوای خوب و ارزشمند می‌تواند یک انتخاب باشد. شما می‌توانید انتخاب کنید که با صرف کمی زمان و دقت، یک محتوای با کیفیت تولید کنید و برند تجاری موفقی داشته باشید و یا می‌توانید روش راحت‌تری را انتخاب نمایید و محتوایی ضعیف و بی ارزش ایجاد کنید.

برای بازاریابی محتوا (که در نهایت موجب ارتقا رتبه سایت و همچنین افزایش ترافیک سایت می‌شود)، در درجه اول به یک محتوای با کیفیت برای وبلاگ یا وبسایت خود نیاز دارید.

استراتژی تولید محتوا تنها برای کسب و کارها دارای اهمیت نیست؛ بلکه برای رساندن حرفتان به گوش مخاطبانتان نیز باید آن را در قالب یک نوع محتوا ارائه دهید.

چند نکته مهم برای تولید محتوای با کیفیت:

۱- تولید محتوای خاص و منحصر به فرد
۲- تعیین ساختار کلی محتوا
۳- تمرکز روی ایجاد تیتر محتوا
۴- محتوای با کیفیت کاربردی
۵- تولید محتوا با قابلیت پاسخ دادن به کاربران
۶- ارائه اطلاعات درست و دقیق در محتوا
۷- ایجاد محتوایی جذاب و گیرا
۸- اضافه کردن تصویر و ویدئو به محتوا
۹- انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی

همانطور که گفتیم، محتوایی ارزشمند است که دقیق و با کیفیت تولید شود، ما در این مقاله نکاتی را برای تولید محتوای با کیفیت شرح خواهیم داد، پس در ادامه ما را همراهی کنید.

۰۱- تولید محتوای خاص و منحصر به فرد:

تولید محتوای غیر کپی و خاص موجب می‌شود سایت شما بیشتر دیده شود. ولی کپی کردن محتوا از دیگر سایت‌ها باعث جریمه شدنتان از طرف موتور جستجو گوگل می‌شود که سئو سایت را به خطر می‌اندازد و تاثیر منفی بر روی سایت شما خواهد گذاشت.

۰۲- تعیین ساختار کلی محتوا:

همیشه قبل از اینکه شروع به نوشتن کنید، یک ساختار مشخص را از طریق سرچ موضوع مورد نظرتان و آنالیز سایت‌هایی که در صفحه اول قرار دارند، تعیین کنید. شما باید سعی کنید، نسبت به همه سایت‌هایی که درباره این موضوع نوشته‌اند، محتوای کامل تر و درست تری را برای کاربران تان بنویسید.
با این کار قطعا بازدیدکنندگان محتوای شما را برای مطالعه انتخاب می‌کنند و از این طریق امتیاز مثبتی را خواهید گرفت، البته این به این معنا نیست که محتوایی طولانی بنویسید‌‌.

۰۳- تمرکز روی ایجاد تیتر محتوا:

انتخاب یک تیتر خوب و جذاب مخاطب را وادار به دنبال کردن محتوای شما خواهد کرد، هرچه تیتر محتوا جذاب‌تر باشد، مخاطب بیشتری را جذب می‌کنید، زیرا تیترها اولین چیزی هستند که مخاطبان آن را می‌بینند و براساس آن تصمیم می‌گیرند که آیا مقاله شما را بخوانند یا خیر.

۰۴- محتوای با کیفیتِ کاربردی:

یکی از ویژگی‌های تولید محتوای با کیفیت، این است که به مخاطب یاد بدهد که چگونه اطلاعاتی را که در اختیارش قرار داده‌اید، به کار بگیرد. با این کار نه تنها موجب تخریب مخاطب نخواهید شد، بلکه با احترام این اطمینان را به او می‌دهید که چگونه از منابعی که در اختیار دارد استفاده کند.

۰۵- تولید محتوا با قابلیت پاسخ دادن به کاربران:

امروزه درصد زیادی از مردم جامعه برای یافتن پاسخ سوالات خود، به سراغ موتور جستجو گوگل می‌روند تا اطلاعاتی در مورد سوال یا مشکل خود پیدا کنند. هدف نهایی گوگل نیز ارائه مجموعه‌ای از جواب‌ها برای بالا بردن اطلاعات کاربران است که تا به حال هم در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

۰۶- ارائه اطلاعات درست و دقیق در محتوا:

در نظر بگیرید یک محتوا برای سایت خود تولید می‌کنید و هزاران کاربر آن را می‌خوانند. بعد از آن توسط همان کاربران مشخص می‌شود اطلاعاتی که در محتوا به کار برده‌اید، غلط و اشتباه است.

۰۷- ایجاد محتوایی جذاب و گیرا:

مخاطبان واقعی و متعهد شما، به هر کلمه‌ای که در محتوا می‌نویسید توجه می‌کنند و متن شما را دنبال می‌کنند. اما برای جذب چنین مخاطبان متعهدی باید محتوای باکیفیت و جذاب تولید کنید. این امر را فقط شما می‌توانید با آنچه که می‌نویسد رقم بزنید.

۰۸- اضافه کردن تصویر و ویدئو به محتوا:

همانطور که می‌دانید روش های یادگیری در هر فرد متفاوت است. بعضی از افراد با شنیدن مطلبی را یاد می‌گیرند و بعضی دیگر با دیدن یادگیری بهتری دارند. اما نکته پر اهمیت این است که هیچ فردی وجود ندارد که به کمک ابزارهای دیداری چیزی را یاد نگیرد.

۰۹- انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی:

یکی دیگر از اقداماتی که می‌توانید انجام دهید، این است که محتوای خود را در شبکه های اجتماعی مختلف مانند ردیت، پینترست، لینکدین، توییتر و… منتشر کنید. این کار باعث می‌شود افراد زیادی در حوزه کاری تان به محتوای شما دسترسی داشته باشند و بتوانند از آن استفاده کنند. شما می‌توانید این کار را در طول هفته و در شبکه های اجتماعی مختلف انجام دهید تا در بازه‌های زمانی مختلف و در شبکه های مختلف به اشتراک گذاشته شود.

پیشنهاد مطالعه: مقاله آموزشی تبلیغات در فضای مجازی را حتما مطالعه کنید.

نتیجه گیری:

تولید محتوای با کیفیت اصلا کار راحتی نیست، اما اگر با علاقه در مورد یک موضوع شروع به نوشتن کنید، برایتان آسان‌تر می‌شود. هرچه محتوای نوشته شده مفیدتر باشد، بیشتر توسط کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود و در نهایت موجب افزایش ترافیک بازدید از سایت و وبلاگ شما خواهد شد و همچنین هرچه در مورد محتوای ارائه شده شما نظرات بیشتری داده شود، موتورهای جستجو متوجه خواهند شد که مقاله شما برای کاربر مفید و ارزشمند است و به طور منظم به روز می‌شود.

بنابراین بهتر است اگر قصد انتشار محتوایی را دارید حتما به کیفیت آن توجه کنید.

موفق باشید

ادامه مطلب

تبلیغات در فضای مجازی

اصول بهینه تبلیغات اینترنتی، آنلاین، برخط:

– تبلیغات در موتورهای جستجو
– بهینه سازی سایت یا سئو
– تبلیغات در شبکه های اجتماعی
– تبلیغات بنری (نمایشی)
– تبلیغات همسان
– رپورتاژ آگهی
– تبلیغات ایمیلی

مزایای تبلیغات فضای مجازی چیست؟

تبلیغات در فضای مجازی امروزه جایگاه ویژه‌ای در زندگی روزمره ما دارد، بطوری که هر سایتِ پربازدیدی را باز می‌کنید، تبلیغات جزء اصلی آن سایت به حساب می‌آید.
وقتی یک سایت ورزشی را باز می‌کنید بنرهای تبلیغاتی چشم شما را اذیت می‌کند، و یا زمانی که در یک مجله علمی وارد می‌شوید نیز اینگونه است.
روزنامه‌ها و فضاهای خالی شهر، پر شده‌اند از تبلیغات و این در حالی است که افزایش این فضاهای تبلیغاتی چالش‌هایی را هم برای مردم، و هم برای برندها ایجاد کرده‌اند.

اما چالش اصلی این است که چطور وارد دنیای تبلیغات شویم تا هم هزینه‌ای که می‌کنیم به برندینگ (بنام سازی) ما کمک کند و هم به افزایش فروش و جذب مشتری.
قصد ما در این مقاله نمایش مسیر کلی به تمامی کسب و کارها و برندهاست که باید از کجا شروع کنند و در این مسیر ابتدا به معرفی موثرترین روشهای تبلیغات در فضای مجازی می‌پردازیم.

تبلیغات در موتورهای جستجو:

با تبلیغات گوگلی شما می‌توانید اعتبار برند خود را افزایش دهید و همانطور که می‌دانید تبلیغات غیررایگان در گوگل به چند روش از جمله کلیکی و بازدیدی انجام می‌شود اما با توجه به تفاوت ارزش ریال و دلار و هزینه زیاد تبلیغات پولی، خیلی از کسب و کارهای ایرانی به جای انجام تبلیغات در گوگل به سراغ بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) رفتند که به نوعی تبلیغات رایگان محسوب می‌شود.

بهینه سازی سایت یا سئو:

سئو باعث می‌شود شما با عبارات کلیدی که مخاطبان سرچ می‌کنند در صدر نتایج جستجو دیده شوید. با توجه به بالا رفتن قیمت های تبلیغات در گوگل، بهینه سازی سایت یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی به شمار می‌رود.

اما تفاوت سئو با تبلیغات در گوگل این است که در تبلیغات گوگلی بعد از واریز هزینه، بلافاصله در صفحه اول نمایش داده می‌شوید اما در سئو بسته به رقابت و کیفیت کلمات کلیدی، بین ۶ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد که به صفحه اول نتایج جستجو برسید. البته قابل ذکر است که در تبلیغات پولی بعد از اجرای کمپین و پس از پایان مدت زمان مشخص شده، طبیعتا بلافاصله از جایگاه اول خارج خواهید شد اما سئو ماندگار ‌و است و ثبات بیشتری دارد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی:

رسانه ها و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فضای مناسبی برای کسب و کارهایی هستند که خدمات و محصولات آنها عمومی است و جامعه هدف وسیع تری دارند و نیاز به نقطه زنی یا نمایش تبلیغ به دسته بندیِ خاصی ندارند و به قولی خدمات آنها بدرد عموم مخاطبین می‌خورد.

این یعنی اینکه اگر خدمات یا محصولات فقط ویژه افراد خاصی است، دیگر نباید از اینستاگرام برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید. البته این به این منظور نیست که در این شبکه های اجتماعی حضور نداشته باشید بلکه به این مفهوم است که باید استراتژی تبلیغاتی خود را با انتخاب رسانه‌ای بهتر اجرا کنید و یا صفحه اینستاگرام خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که محتوای حساب کاربری شما در دسته‌بندی مرتبط در بخش اکسپلور قرار بگیرد و از همه مهم‌تر، بیوگرافی صفحه شما باید دقیقا معرف خدمات شما باشد تا کاربر یا مخاطب هدف را جذب کند.

حضور در شبکه های اجتماعی، با توجه به امکانات هر شبکه، باید متفاوت باشد. دیده شده که خیلی از کسب و کارها یک محتوا را ایجاد کرده و بدون هیچ تغییری در تمامی شبکه های اجتماعی انتشار می‌دهند که این کاملا اشتباه است.

تبلیغات بنری یا نمایشی:

تبلیغات بنری یکی از اولین روش های تبلیغاتی ای است که شاید به ذهن هر کارفرمایی بیافتد. اما باید بدانید که در حال حاضر این نوع تبلیغات باید با استراتژی های متفاوتی اجرا شود.
تبلیغات بنری به منظور کشاندن مخاطبین یک سایت پربازدید به سایت هدف است، اما چندین نکته باید در آن رعایت شود.
اول اینکه؛ سایت تبلیغ دهنده از نظر موضوع باید با سایت هدف همسان باشد.
دوم اینکه؛ بنر تبلیغاتی بتواند مخاطب را درگیر کند. سوم اینکه؛ مخاطب بعد از کلیک نباید مستقیم وارد فرم تماس یا خرید شود.

تبلیغات همسان:

تبلیغات همسان چیست؟ همان تبلیغات بنری با یک تفاوت ویژه است که در انتهای خبر یا مقاله‌ای می‌آید و به عنوان یک مطلب مرتبط خود را نشان می‌دهد.
این روش هم مانند تبلیغات بنری باید با استراتژی های ثانویه‌ای همراه باشد تا به نتیجه مثبت ختم شود. این روش در حال حاضر بازخورد بهتری نسبت به تبلیغات بنری دارد چون مانند یک خبر در انتهای اخبار و مقالات سایت های مرتبط می‌توانید تبلیغ خود را درج کنید و نرخ کلیک بالاتری نسبت به تبلیغات بنری دارد. اما نرخ تبدیلش به مشتری، برمی‌گردد به استراتژی‌های تبلیغاتی برند شما.

رپورتاژ آگهی:

رپورتاژ آگهی یعنی تبلیغ غیر مستقیم توسط یک مقاله در سایت هایی که بازدید و مخاطبین زیادی دارند. این روش تبلیغاتی اگر با انتخاب درست سایت تبلیغ کننده همراه باشد در کوتاه مدت تاثیر مناسبی هم بر روی افزایش مخاطبین و هم بر روی سئوی سایت می‌گذارد. در واقع یک خبر از شرکت یا محصول شما در سایتی قرار داده می‌شود و راجع به آن توضیح داده می‌شود.

تبلیغات ایمیلی:

ایمیل مارکتینگ یعنی ایمیل زدن به مخاطبینی که علاقه مند به برند ما هستند و در خبرنامه ما عضو هستند و خودشان ایمیلشان را در بخش خبرنامه وارد کردند.
ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی) باید در خدمت بازاریابی درونگرا باشند تا بهترین نتیجه را برای برند به همراه بیاورند.

مزایای تبلیغات فضای مجازی چیست؟

از مزایای تبلیغات در فضاهای مجازی می‌توان گفت که باعث افزایش تمرکز و توجه کاربران می‌شود. و اما این جمله به چه معناست؟
در دیگر روش های تبلیغاتی همچون تبلیغ در حین پخش فیلم، ممکن است مخاطب به دلیل خستگی، توجه زیادی به تبلیغ نداشته باشد و در نهایت باعث پرت شدن حواسش می‌شود.
حتی تبلیغ در فضاهای شهری مانند بنر و بیلبوردهایی که در اتوبان و خیابان نصب هستند، بیننده و مخصوصا راننده، ممکن است توجه زیادی به آن نداشته باشد و در کل یک نگاه گذرا به آن بیندازد که این امر باعث می‌شود مخاطب مفهوم و محتوای اصلی تبلیغ را درک نکند.

اما کاربری که اینترنت و فضای مجازی را دنبال می‌کند، با حواس جمع، وقت بیشتری را خواهد گذاشت و محتوای اصلی تبلیغ را کاملا درک می‌کند و در صورت تمایل می‌تواند جهت آشنایی بیشتر به وبسایت یا رسانه شما مراجعه کند و یا در مورد محتوای تبلیغ، جستجوی بیشتری انجام بدهد.

سخن آخر:

مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب ارائه دهنده خدمات فضای مجازی از جمله: فروش ممبر، فالوور، پنل پیامک، خدمات تلگرام و… می‌باشد. شما با تبلیغات در فضای مجازی می‌توانید به کسب و کار خود رونق دهید.

اینکه از کدام یک از روشهای تبلیغاتی بالا استفاده کنید برمی‌گردد به اهدافی که دنبال می‌کنید. همه ما به دنبال نتیجه گیری هستیم و برای نتیجه گیری مثبت باید برنامه داشت. در تبلیغات نیز به همین صورت است و برای رسیدن به موفقیت باید برنامه ریزی تبلیغاتی انجام داد.

آقای بازاریاب مجریِ تبلیغات در شبکه ها و رسانه های اجتماعی (SMM)، ارائه دهنده خدمات ویژه مدیریت ارتباط با مخاطب و حفظ مشتری (CRM) با قابلیت هوشمندِ تفکیک مخاطبین هدف، تبلیغ نویسی (SMS) و جذب مشتری است و کسانی که از خدمات آقای بازاریاب استفاده می‌کنند، نسل جدیدی از کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار هستند.

مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب با مدیریت صادق مختاری، اولین مرجع بدون واسطه تامین خدمات شبکه ها و رسانه های اجتماعی با هدف برندسازی/بنام‌سازی در ایران است که تمامی خدمات ارائه شده خود را با تضمین قیمت، کیفیت و دریافت نتیجه مثبت و تضمین ۱۰۰٪ بازگشت هزینه ارائه می‌دهد.
مادامی که تکنولوژی در حال پیشرفت است، اصول و فنون شهرت و بنام سازی نیز در حال توسعه هستند، پس ‌صفر تا صد برندسازی خود را به ما بسپارید و از مسیر لذت ببرید، زیرا که نقطه پایانی وجود ندارد و نتایج نیز از ابتدا با ما همراه هستند !

ادامه مطلب